top of page

Zile ploioase#ZileDeStatInCasa

Norii cenusii de aseara s-au mentinut toata ziua de azi. Camera este intunecata. Fereastra este deschisa si intra aerul racoros de la furtuna de azi-noapte. Oricum caldura devenise insuportabila, asa ca este bine venita o mica schimbare de temperatura.

Stau in pat, imi iau telefonul, il deschid si intru pe internet. Se incarca Instagramul. In timp ce navighez, vad o poza cu o carte. Se numeste Fata din tren. Asa ca m-am decis sa o citesc si eu. Poate o sa fac o recenzie dupa ce termin cartea. Momentan sunt la pagina 93 si nu mai pot sa o las din mana. O sa va tin la curent!!

Am mai intrat si pe un site si am vazut ca vremea aceasta o sa tina pana joi, cea ce este bine pentru mine caci ador zilele ploioase, cand pot sa stau in pat, cu o cana de ceai in mana, uitandu-ma la un serial sau citind o carte si aruncand uneori cateva priviri pe fereasta, vazand ploaia care continua sa bata in geam.

Eu sunt mereu pregatita pentru aceste schimbari climatice de scurta durata. Adica am mereu o lista cu carti de citit care sa se potriveasca cat de cat cu vremea. Asa ca o sa v-o arat si voua:

1. Frankenstein - Mary Shelley

2.Sherlock Holmes ( cartea a 3-a) - Sir Arthur Conan Doyle

Am ales cartea a 3-a pentru ca in aceasta carte este un roman care se numeste Cainele din Baskerville. Am citit-o deja, dar am ales sa o pun totusi pe lista ca sa o cititi si voi. Este preferata mea din toata seria Sherloch Holmes.

3.Fantoma de la opera - Gaston Leroux

4.Calaretul fara cap - Mayne Reid

5.Gradina secrete - Frances Eliza Hodgson Burnett

bottom of page