top of page

Cartoons


Copilarie. Atât de multe amintiri. Atât de multe filme si desene minunate.

Cand eram mica, principala mea ocupatie era privitul la desene animate.

Inainte, programul Disney Channel (actualul program de desene ) se numea Jetix si puteai sa-ti lasi copilul sa se uite cat voia la televizor, pentru ca erau desene educative.

Imi aduc aminte cateva titluri ale unor desene animate, la care ma uitam pe atunci:

⠂Zambetul lui Sharon - Care ma orbea cu zambetul ei.

⠂Ce-i cu Andy ? - La care radeam cu fiecare nazbatie care o facea inpreuna cu prietenul sau Danny.

⠂Viata cu Louie - Erau desenele mele preferate la care ma mai uit si acum.

⠂Copiii de la 402- Incercam sa nu pierd nici un episod.

⠂Aventuriile lui Piggley Winks - Este un porcusor ce traieste la ferma si locuieste cu parintii si cu sora sa mai mica, Molly. Cateodata neglijeaa scoala, insa mereu se dovedeste ca aceasta abordare este gresita.

⠂BiBi Blocksberg - Aceasta mica vrajitoare ma lua cu ea pe matura si ma ducea pe cele mai frumoase taramuri alaturi de alte vrajitoare ca si ea.

⠂Schooby-Doo - Acest desen ma uimea cu misterele spectaculose pe care cei cinci fantastici le desluseau de fiecare data.

Si as putea continua la nesfarsit. Din toate desenele acestea minunate, care mi-au umplut copilaria cu bucurii, nu se mai difuzeaza nici macar un episod. Cu toate acestea macar au ramas pe Internet aceste desene animate.

Tot ce pot sa spun este ca sunt atat de fericita ca in copilaria mea, am prins cele mai bune desene animate posibile, desene care m-au facut sa rad, pe mine, pe prietenii mei si pe familia mea.

bottom of page