top of page

Ying & Yang ☯


Buna tuturor !

De cate ori ati stat in fata sifonierului si v-ati intrebat cu ce sa va imbracati? Scoatem din discutie faptul ca sifonierul este plin,dar pur si simplu nu aveti idei.

In momentele acelea de cumpana,eu aleg sa combin cele 2 nonculori : alb si negru.Aceasta combinatie se potriveste in orice moment.Fie ca mergeti la scoala,la o plimbare sau chiar la un festival , nu veti da gres.

Eu am ales sa port un tricou cu un mesaj foarte simpatic,clasicii jeansi negri,jacheta din piele sintetica si ea tot neagra si pantofi metalizati.

Aceasta tinuta o puteti accesoria cu rucsacul vostru de scoala sau o mini gentuta !

ℒℴⱱℯ,

໓𝔞𝔪𝔢𝔯𝔞

PS: Acesta este prima mea postare pe acest mini-blog. Imi doresc ca aici sa ma cunoasteti mai bine si sa va cunosc si eu pe voi. Prin intermediul acestui blog vreau sa impartasim impresii, hobby-uri, recenzii, sfaturi despre fashion si multe altele. Astept parerile si impresiile voastre. ♫♫

bottom of page